Natječaj za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina
Naše će vinare vjerojatno razveseliti nedavna objava Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju namijenjena upravo njima: objavljen je natječaj za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina, kojom se želi utjecati na povećanje konkurentnosti proizvođača kroz modernizaciju procesa proizvodnje vina ulaganjima u infrastrukturu vinarija i prerađivačkih kapaciteta. Prihvatljive aktivnosti financiranja su troškovi izgradnje, poboljšanja i kupnje nepokretne imovine radi unapređenja proizvodnih kapaciteta, uključujući i kupnju zemljišta kao jedne od aktivnosti u okviru projekta s ciljem izgradnje vinarije i/ili prezentacijskog i/ili prodajnog objekta; troškovi kupnje novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti; opći troškovi povezani s izgradnjom, poboljšanjem, stjecanjem nepokretne imovine i troškovima kupnje novih strojeva i opreme te troškovi kupnje ili razvoja računalnih softvera i kupnje patenata, licencija i autorskih prava te registracije zajedničkih žigova. Korisnici ove mjere su poduzeća u sektoru vina (vinarije – fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar u trenutku podnošenja
prijave) koja se bave proizvodnjom ili prodajom proizvoda, organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije. Pojedinosti ovog natječaja potražite ovdje.