Objavljen natječaj iz Nacionalnog programa za pomoći u sektoru vina za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja
APPRRR je objavila u Narodnim novinama broj 89/17 novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (tzv. Vinska omotnica) čiji je cilj povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda, investicije u vinarije i marketing vina, te promidžbe vina na trećim tržištima.
Korisnici mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja:
– proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar
– javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika Državnog proračuna)
– udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).
Dozvoljena ulaganja unutar mjere:
– objavljivanje reklama u medijima (tisak, televizija, radio, internet),
– ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja,
– ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja
– administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika.
Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova, 50% EU a 30% proračun Republike Hrvatske.
Rok za podnošenje prijava za mjeru Promidžba počinje teći od prvog dana nakon objave u Narodnim novinama te traje do 29. rujna 2017. godine.
Natječaj i sve dodatne informacije potražite na poveznici.