Promidžba na tržištima trećih zemalja

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u Narodnim novinama broj 43/17 novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (tzv. Vinska omotnica).

Glavni podaci o natječaju:

Vrsta natječaja: Bespovratna sredstva

Datum otvaranja natječaja: 03.05.2017

Rok za prijavu: 31.05.2017

Iznos sredstava:

Tijelo: Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u Narodnim novinama broj 43/17 novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (tzv. Vinska omotnica).
“Vinska omotnica” odnosi se na bespovratna sredstava EU kojima je cilj povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda, izgradnje i opremanje vinarija te projekte marketinga i promocije vina.
Korisnici mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja su:
– proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar;
javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika Državnog proračuna);
– udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).

Dozvoljena ulaganja unutar mjere su:
– objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja (tisak, televizija, radio, internet);
– ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku;
– promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja;
– ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja;
– ulaganje u provođenje istraživanja na tržišta trećih zemalja.
Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova.

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 EUR.